OLVASD EL FIGYELMESEN! LICITET NEM TÖRLÖK! HA MEGNYERED, AKKOR EL KELL VINNED!
Lehet, hogy valakinek már ismerős lesz a motor, az elmúlt ősszel volt fent, de akkor nem kelt el. Nincs semennyi pénzem a javításra, így kihasználatlanság és a helyhiány miatt is el szeretném adni. Ha megnyered az aukción akkor egy héten belül utalnod kell a pénzt, és áprilisig el kell vinned a motort(egyeztetett időpontban). A szállításban NEM tudok segíteni. A licitet 20. 000. FT-ról indítom, mert új a hátsógumi( talán 100km-t ha beleraktam). Ezen felül a legnagyobb licit viszi! Beállítok 1 villámárat is, de tudom hogy hiú ábránd... Csere érdekel(nem fizetek rá). 50-esként használtam, sosem volt belőle baj. Kétszer is igazoltattak a rendőrök, mondtam hogy 50-es, mutattam az adás-vételit, aztán mehettem az utamra. A papírjai NINCSENEK meg! Már így vettem.
Próbálok nem zsákbamacskát árulni, amit tudok a motorról azt leírom(én csak használtam, javítások stb. más csinálta) Nem egy mai motor, de ha valakinek van hozzá tudása, ideje, és pénze akkor egy nagyon jó motort tud belőle varázsolni. Amikor még az ősszel azt mondtam hogy én többet nem költök rá, akkor az akksija mondta fel a szolgálatot. Egy kicsit se tekerte már meg, elviekben a legnagyobb hibája ez(amiről tudok), előtte nap mint nap használtam... A végsebességét ki akartam próbálni, de olyan 140-150 közé mertem csak meghajtani. A hátsó idom átalakított, nem az a kocka hanem le van kerekítve. Egyszer borultam vele, és a jobb oldalára fektettem meg. Erre is csak minimális pénzem tudtam rááldozni és itthon próbáltam javítani(az egyik dolog amit én csináltam a mocin. 1 méterről már egyáltalán nem látszik hogy egyenetlen a felület az idomon, csak a jobb oldalidom ami karcolódott). Ennél az esésnél letörött a lábtartó. Már megvettem fent is van a motoron, a fékkar is megvan(caklipakli) csak nincs felszerelve(adom a motorhoz). A olajat azt én kevertem bele, ezért ezt kikötötték... de természetesen minden megvan hozzá hogyha vissza akarod rakni a tartályt stb... A másik amit én csináltam a motorra azok a ledek, a kábelezéssel... Egy stroboszkóp is volt beépítve, csak azt kiszereltem. Kettő kapcsoló van az idomban, teljesen kézre áll, úgy csináltam meg, hogy hamar lehessen fel-le kapcsolni. Egy igazi vagány, csajozós motor, a ledek már félhomályban eléggé feltűnőek, nem beszélve az estéről... A motor alapvetően idős, úgyhogy foglalkozni kell vele, nem ártana neki egy teljes áttekintés. Azokon kívül amit leírtam róla negatívumokat és pozitívumokat, még pár apróbb hibát tudok, hogy pl a plexi nem a legszebb rajta, a festése az ugye házi, fordulatmérő spirál nincs beszerelve(meg az ilyen apró dolgok), és hát amire én tudtam következtetni utoljára, hogy szar az akksija. Előtte én rendszeresen használtam és nem volt vele sose nagy bajom. Egy kicsit hangos... azt mondták, hogy ez a kipufogó miatt lehet, de arra már végképp nem volt pénzem. Üzemképtelenként árulom, de ha minden igaz egy délután se kell ahhoz hogy beinduljon.: ) De a teljes generál jól esne már neki..
Ha van bármi kérdésed akkor tedd fel nyugodtan, megpróbálok rá válaszolni. És csak akkor licitálj ha a leírtakat tudomásul vetted. Az árverés tárgya a motor és hozzá a meglévő régi alkatrészei, és az újak amiket még régebben megvettem, csak nem kerültek fel rá. A képekről a bukó és a kesztyű, stb... NEM.
Felelősséget és garanciát nem vállalok a motorra. Amit tudok róla leírtam!
Jelenlegi ára: 20 000 Ft
Az aukció vége: 2012-03-05 18:31
. APRILIA AF1 - Jelenlegi ára: 20 000 Ft